Sunday, February 4, 2007

Cash-Flow Romania

Nimic in acesta lume nu este intamplator... dupa aproape 1 an in care am citit despre cum sa devin independent financiar, am avut ocazia de al intalnii pe Horia. El este cel care a adus in Romania jocul "Cash-Flow".

De ce cash-flow ?

...mmm buna intrebare. Pai hai sa-ti spun de ce am vrut eu sa il joc.

Citisem despre Kyiosaki si invatasem lucruri care pentru realitatea de atunci erau foarte bizare, daca nu chiar nebunesti.

Tot citind despre acest domeniu, am descoperit ca exista si romani care au inceput sa asculte si chiar sa puna in practica "sfaturile tatalui bogat".

Asa l-am intalnit pe Horia si am stabilit o intalnire la clubul lui de cash-flow, pe care il infiintase cu cateva luni in urma si care avea sa vina cu multe noutati, in special cu oameni care vroiau sa iasa din "cursa sobolanului" si sa ajunga pe "fast track" cat mai repede.

...de fapt acesta este si scopul jocului: sa inveti (jucand cash-flow), sa generezi un venit pasiv mai mare decat totalul cheltuielilor tale.

Dupa prima intalnire, am stiut sigur ca vreau sa ajung la a 2-a cat mai repede. De ce ?

Pentru ca jucand cash-flow, imi permiteam, sa zicem, sa merg pe diferite strategii financiare, fara ca situatia mea financiara sa se degradeze.

De fapt, acolo mi-am dat seama de unele greseli (eu cu Horia le numim rezultate :) ), pe care le faceam zi de zi in realitate. Invatam in fiecare minut sa ne controlam situatia financiara.





In seara aceea am avut foarte multe de invatat !

...am venit sa joc Cash-Flow fara sa am o atitudine pozitiva...sti ceva de genul "ok..hai sa vedem ce mai cumparam, ce mai vindem"

Pe toata durata jocului am fost stresat de faptul ca voi ajunge in faliment, ceea ce s-a si intamplat intr-un final.

Practic la Cash-Flow se reflecta exact situatia din realitate...aici iti oglindesti caracterul. Dupa parerea mea, nu este o rusine asta, ci te poate ajuta sa-ti dezvolti inteligenta financiara, sa corectezi unele greseli pe care le faci si-nrealitate.

3 comments:

Unknown said...

Salut ! Exista si jocul Cashflow 101 in limba romana ?

Anonymous said...

vind cu 100 eur un joc cash-flow 101nedesfacut (in folie de plastic).

Unknown said...

salutare...cum pot sa fac rost si eu de jocul cashflow 101 in limba romana?